infolinia +48 32 364 06 17

Wybierz ustawienia regionalne

Zatwierdź

Regulamin

powrót

Regulamin platformy hurtowej dla przedsiębiorców b2b.kolba.pl

SPIS TREŚCI:
  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  2. OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA Z PLATFORMY HURTOWEJ
  3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
  4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
  5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU
  6. REKLAMACJA PRODUKTU
  7. POSTANOWIENIA DODATKOWE
  8. PRAWA AUTORSKIE DO PLATFORMY HURTOWEJ
  9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE


  1. OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA Z PLATFORMY HURTOWEJ
    1. Platforma Hurtowa dostępna pod adresem internetowym www.b2b.kolba.pl prowadzona jest przez KOLBA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą: 41-253 Czeladź, ul. Wiejska 46, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach pod numerem KRS 0000984915 posiadająca NIP: 6252483366, REGON: 522708960, o kapitale zakładowym w wysokości1.000.000 złotych, o numerze rejestrowym BDO 000002511. Adres elektroniczny: [email protected]
    2. Niniejsza Platforma Hurtowa oraz Regulamin i wszystkie postanowienia w nim zawarte są skierowane i tym samym wiążą wyłącznie Klienta lub Usługobiorcę będącego przedsiębiorcą, z wyłączeniem osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, dla których korzystanie z Platformy Hurtowej, w tym dokonywanie zakupów, nie ma charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez te osoby działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Dla uniknięcia wątpliwości Usługodawca wskazuje, że Regulamin oraz Platforma Hurtowa nie są skierowane do konsumentów.
    3. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Platformie Hurtowej w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Platformy Hurtowej. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Platformie Hurtowej, w tym podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Platformie Hurtowej plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie z Platformy Hurtowej, w tym dokonywanie zakupów, jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego z Platformy Hurtowej Usługobiorcę lub Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (zawarcie umowy oraz obowiązki ustawowe Sprzedawcy).
    4. Definicje:
      1. DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
      2. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Platformie Hurtowej umożliwiający utworzenie Konta.
      3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Platformie Hurtowej umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
      4. KLIENT, USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna będąca przedsiębiorcą, dla której korzystanie z Platformy Hurtowej, w tym zawieranie Umów Sprzedaży, związane jest bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą oraz posiada dla tej osoby charakter zawodowy, wynikający w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (to jest osoba fizyczna niebędąca konsumentem); (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą oraz korzysta lub zamierza korzystać z Platformy Hurtowej i Usług Elektronicznych.
      5. KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
      6. KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualnym adresem poczty elektronicznej (adresem e-mail) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Platformie Hurtowej.
      7. PLATFORMA HURTOWA – platforma hurtowa prowadzona przez Usługodawcę dla Klientów i dostępna pod adresem internetowym: www.b2b.kolba.pl.
      8. PRAWO AUTORSKIE – ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz.U. Nr 24, poz. 83 ze zm.).
      9. PRODUKT – dostępna w Platformie Hurtowej rzecz ruchoma będąca lub mogąca być przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
      10. REGULAMIN – niniejszy regulamin Platformy Hurtowej.
      11. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – KOLBA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą: 41-253 Czeladź, ul. Wiejska 46, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach pod numerem KRS 0000984915 posiadająca NIP: 6252483366, REGON: 522708960, o kapitale zakładowym w wysokości1.000.000 złotych, o numerze rejestrowym BDO 000002511. Adres poczty elektronicznej: [email protected]
      12. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Platformy Hurtowej na podstawie Zamówienia.
      13. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Platformy Hurtowej.
      14. ZAMÓWIENIE – zgłoszenie przez Klienta zamiaru zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą składane za pomocą Formularza Zamówienia.
  2. OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA Z PLATFORMY HURTOWEJ
    1. Korzystanie z Platformy Hurtowej jest możliwe dla każdego Usługobiorcy, który posiada aktywne Konto.
    2. Utworzenie Konta możliwe jest po (1) wypełnieniu Formularza Rejestracji przez Usługobiorcę, (2) kliknięciu pola „Zarejestruj się” oraz (3) manualnej aktywacji Konta przez Usługodawcę. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych dotyczących Usługobiorcy: numer NIP, adres poczty elektronicznej, hasło, kraj siedziby oraz imię, nazwisko i numer telefonu osoby odpowiedzialnej za prowadzenie Konta.
    3. Aktywacja Konta przez Usługodawcę potwierdzona zostaje stosowną wiadomością e-mail przesłaną na adres poczty elektronicznej podany w Formularzu Rejestracji. Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy aktywacji Konta bez informowania Usługobiorcy o przyczynie tej decyzji.
    4. Usługobiorca obowiązany jest do bieżącej aktualizacji swoich danych podanych w ramach Konta w razie ich zmiany.
    5. Usługobiorca obowiązany jest do utrzymania danych dostępowych do Konta w tajemnicy przed osobami trzecimi. Usługobiorca nie jest uprawniony do udzielania dostępu do Konta innym osobom, w tym również poprzez najem lub użyczenie Konta, z zastrzeżeniem pkt. 2.6 Regulaminu.
    6. Usługobiorca ma prawo umożliwić korzystanie z Konta upoważnionym przez siebie osobom, z którymi pozostaje w ścisłych relacjach zawodowych (np. współpracownikom, pracownikom, zleceniobiorcom), z zastrzeżeniem, że Usługobiorca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania tych osób jak za działania i zaniechania własne. Usługobiorca, który upoważnia inną osobę do korzystania z Konta, obowiązany jest związać taką osobę niniejszym Regulaminem oraz dbać o przestrzeganie przez nią niniejszego Regulaminu.
    7. Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected].
    8. W przypadku braku aktywności na Koncie Usługobiorcy przez co najmniej 180 dni, Usługodawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia Konta. Usługobiorca może przesłać wniosek o ponowną aktywację Konta, na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]. Zawieszenie Konta trwające przez okres co najmniej 30 dni uprawnia Usługodawcę do usunięcia Konta wraz ze wszystkimi przypisanymi do niego danymi.
    9. Usługodawca zastrzega sobie prawo usunięcia Konta Usługobiorcy w przypadku (1) rażącego lub uporczywego naruszania postanowień niniejszego Regulaminu, (2) zalegania z jakimikolwiek płatnościami na rzecz Usługodawcy, (3) podejmowania działań zagrażających naruszeniem renomy Usługodawcy, Platformy Hurtowej lub Produktów.
    10. Dla prawidłowego korzystania z Platformy Hurtowej zalecane jest spełnienie przez Usługobiorcę następujących wymagań technicznych: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa w aktualnej wersji: Mozilla Firefox; Opera; Google Chrome; Safari; Microsoft Edge; (4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024x768; (5) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
    11. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania z Platformy Hurtowej w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Usługobiorcy zabrania się wykorzystywania Platformy Hurtowej do przesyłanie niezamówionych informacji handlowych (spam).
    12. Tryb postępowania reklamacyjnego dotyczący Platformy Hurtowej:
      1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Platformy Hurtowej (z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu, która została wskazana w pkt. 6 Regulaminu) Usługobiorca może składać na przykład w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected].
      2. Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) oczekiwań Usługobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
      3. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
  3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
    1. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Produktach podane na stronach Platformy Hurtowej, w szczególności ich opisy, parametry użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy Sprzedaży w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
    2. Zawarcie Umowy Sprzedaży w przedmiocie niektórych Produktów, w szczególności broni, amunicji oraz wyrobów o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, uzależnione jest przez Sprzedawcę od przedstawienia przez Klienta koncesji wymaganej do zakupu i obrotu handlowego tego rodzaju Produktami.
    3. Platforma Hurtowa nie realizuje Umów Sprzedaży na zasadach dropshippingu. Klienci, których interesuje odsprzedaż Produktu, obowiązani są zawierać i wykonywać we własnym imieniu i zakresie umowy sprzedaży z klientami końcowymi. Sprzedawca nie występuje w roli agenta ani pełnomocnika Klienta.
    4. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Platformy Hurtowej podana jest w zależności od wyboru Klienta w złotych polskich (PLN), euro (EUR) lub dolarach amerykańskich (USD). O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Platformy Hurtowej w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
    5. Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Platformie Hurtowej przebiega według następującego schematu:
      1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą jest możliwe po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Platformie Hurtowej za pomocą Formularza Zamówienia.
      2. Klientowi zabrania się składania Zamówień w innym celu niż zawarcie Umowy Sprzedaży.
      3. Korzystanie z Formularza Zamówienia wymaga zalogowania na Konto w Platformie Hurtowej. Składanie Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Platformie Hurtowej. Złożenie Zamówienia następuje po (1) wypełnieniu Formularza Zamówienia przez Klienta i (2) kliknięciu pola „Złóż zamówienie” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Platformy Hurtowej). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. Zamówienie nie wymaga podawania przez Klienta żadnych dodatkowych danych. Zamówienie zostaje zrealizowane w oparciu o aktualne dane rozliczeniowe podane w ramach Konta.
      4. Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
      5. Złożenie Zamówienia oraz jego otrzymanie przez Sprzedawcę zostaje potwierdzone automatycznym komunikatem w historii Zamówień dostępnej z poziomu Konta w Platformie Hurtowej. Otrzymanie Zamówienia przez Sprzedawcę powoduje skutek w postaci związania Klienta jego Zamówieniem.
      6. Po otrzymaniu Zamówienia od Klienta Sprzedawca niezwłocznie potwierdza w wiadomości przesłanej drogą poczty elektronicznej, że przyjął Zamówienie do realizacji. Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje zatem dopiero w chwili potwierdzenia przez Sprzedawcę, że przyjął Zamówienie i przystąpił do jego realizacji. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
      7. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy w razie wątpliwości nie powinien być poczytywany za milczące przyjęcie Zamówienia do realizacji.
    6. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez (1) udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Platformy Hurtowej, (2) przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 3.5.6 Regulaminu oraz (3) wystawienie i udostępnienie faktury na Koncie Klienta.
  4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
    1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
      1. Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
      2. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym.
      3. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
      4. Płatności elektroniczne i kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24 – aktualne sposoby płatności określone są na stronie internetowej: https://www.przelewy24.pl. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi Przelewy24 - spółka PayPro S.A. siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935 przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy: 4 500 000,00 zł w całości opłacony; NIP 7792369887.
    2. Termin płatności:
      1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatnicza, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży, pod rygorem odstąpienia od umowy i anulowania Zamówienia przez Sprzedawcę.
      2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką przy odbiorze osobistym albo płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w chwili odbioru Produktu.
    3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo udzielenia kredytu kupieckiego wybranym Klientom z indywidualnie wskazanym maksymalnym poziomem zadłużenia Klienta oraz terminem płatności.
  5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU
    1. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna. O kosztach dostawy Produktu (w tym opłatach za transport, usługi pocztowe i dostarczenie Produktu) Klient jest informowany w trakcie składania Zamówienia, w tym również w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
    2. Sprzedawca dostarcza Produkt za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika.
    3. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.
    4. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest możliwy pod adresem: ul. Wiejska 46, 41-253 Czeladź – w terminie ustalonym indywidualnie ze Sprzedawcą.
    5. Termin realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę wynosi do 3 Dni Roboczych, pod warunkiem dostępności Produktu na magazynie Sprzedawcy. W przeciwnym razie po otrzymaniu Zamówienia Sprzedawca ustala z Klientem przewidywany termin sprowadzenia Produktu i realizacji Zamówienia. Początek biegu terminu realizacji Zamówienia liczy się w następujący sposób:
      1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy, a w przypadku Klienta, który korzysta z kredytu kupieckiego – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
      2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym lub płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
    6. Poprzez termin realizacji Zamówienia należy rozumieć czas potrzebny Sprzedawcy na wysłanie Produktu lub przygotowanie go do odbioru, w zależności od wyboru Klienta. Do terminu realizacji należy doliczyć termin dostawy zależny od przewoźnika.
    7. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
    8. W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika, w szczególności poprzez sporządzenie protokołu szkody.
  6. REKLAMACJA PRODUKTU
    1. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta zostaje wyłączona.
    2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy Sprzedaży uregulowane są powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
    3. Reklamacje związane z Umową Sprzedaży Klient powinien składać drogą poczty elektronicznej (mailowo) na adres: [email protected].
    4. Złożenie reklamacji może zostać dokonane w czasie trwania gwarancji ustawowej.
    5. Sprzedawca zaleca podanie w zgłoszeniu reklamacyjnym: (1) rodzaju oraz ilości Produktu, którego dotyczy reklamacja; (2) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady Produktu; (2) żądania Klienta; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji, jednak mogą wpłynąć na końcową decyzję Sprzedawcy co do oceny zasadności reklamacji.
    6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. Sprzedawca może wstrzymać rozpatrzenie reklamacji do czasu otrzymania Produktu od Klienta.
    7. W przypadku gdy dla rozpatrzenia reklamacji niezbędne jest sprawdzenie Produktu przez Sprzedawcę, Klient obowiązany jest dostarczyć Produkt pod wskazany przez Sprzedawcę adres.
    8. Reklamacje w przedmiocie braków ilościowych oraz reklamacje dotyczące uszkodzeń lub ubytku Produktu w transporcie powinny być zgłaszane przez Klienta do Sprzedawcy przed upływem 7 dni od dnia dostarczenia przesyłki z Produktem, pod rygorem utraty możliwości późniejszego powoływania się na te okoliczności przez Klienta w razie dochodzenia jakichkolwiek roszczeń od Sprzedawcy. Podstawą rozpatrzenia przez Sprzedawcę reklamacji dotyczącej uszkodzeń lub ubytku Produktu w transporcie jest protokolarne ustalenie stanu przesyłki przez Klienta z przewoźnikiem zgodnie z pkt. 5.8 Regulaminu.
  7. POSTANOWIENIA DODATKOWE
    1. Sprzedawca jest uprawniony w każdym czasie podjąć działania zmierzające do zweryfikowania prawdziwości, rzetelności oraz precyzyjności informacji podanych przez Klienta, w szczególności podanych w trakcie składania przez niego Zamówienia. W zakresie weryfikacji Sprzedawca uprawniony jest m. in. do zażądania od Klienta przesłania skanu posiadanych certyfikatów, zaświadczeń lub innych dokumentów niezbędnych do dokonania weryfikacji. W czasie weryfikacji, o której mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca uprawniony jest do zawieszenia Konta lub wstrzymania realizacji Zamówienia złożonego przez Klienta na czas trwania weryfikacji.
    2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
    3. Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności, udzielonego kredytu kupieckiego oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
    4. W przypadku opóźnienia w płatności, Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy zawarcia kolejnych Umów Sprzedaży oraz wstrzymania realizacji już przyjętych Zamówień do czasu uiszczenia należnych płatności, co nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
    5. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej z zachowaniem 7-dniowego terminu wypowiedzenia i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia drogą poczty elektronicznej.
    6. Usługodawca/Sprzedawca nie ponosi wobec Usługobiorcy/Klienta odpowiedzialności za szkody i niewypełnienie zobowiązań wynikające ze zdarzenia o charakterze siły wyższej (np. ataki hackerskie, katastrofy naturalne, epidemie, wojny, zamieszki, rozruchy, powodzie, pożary) lub wszelkich innych przyczyn pozostających poza uzasadnioną kontrolą Usługodawcy/Sprzedawcy.
    7. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Ograniczenie kwotowe, o którym mowa w zdaniu poprzednim, ma zastosowanie do wszelkich roszczeń kierowanych przez Usługobiorcę/Klienta w stosunku do Usługodawcy/Sprzedawcy, w tym także w przypadku braku zawarcia Umowy Sprzedaży lub niezwiązanych z Umową Sprzedaży. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści. Sprzedawca nie ponosi także odpowiedzialności za opóźnienie w przewozie przesyłki.
    8. Jakiekolwiek opóźnienie lub niewywiązywanie się z warunków realizacji Umowy Sprzedaży przez Sprzedawcę nie będą stanowiły podstawy dla Klienta do odstąpienia od umowy lub też domagania się odszkodowania za poniesione straty lub innych równoważnych płatności, jeśli niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy Sprzedaży zostało spowodowane wyłącznie czynnikami, za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności i do których powstania się nie przyczynił.
  8. PRAWA AUTORSKIE DO PLATFORMY HURTOWEJ
    1. Prawa autorskie oraz prawa własności intelektualnej do Platformy Hurtowej jako całości oraz jej poszczególnych elementów, w tym treści, grafik, utworów, wzorów i znaków dostępnych w jego ramach należą do Usługodawcy lub innych uprawnionych podmiotów trzecich i objęte są ochroną Prawa Autorskiego oraz innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Ochrona przyznana Platformie Hurtowej obejmuje wszystkie formy jej wyrażenia.
    2. Platformę Hurtową należy traktować podobnie jak każdy inny utwór podlegający ochronie prawnoautorskiej. Usługobiorca nie ma prawa kopiować Platformy Hurtowej oraz opublikowanych w niej treści (opisów, zdjęć Produktów itd.) bez wyraźnego zezwolenia Usługodawcy, za wyjątkiem przypadków dozwolonych przepisami bezwzględnie wiążącego prawa. Usługobiorca zobowiązuje się także nie modyfikować, adaptować, tłumaczyć, odkodowywać, dekompilować, dezasemblować lub w jakikolwiek inny sposób starać się ustalić kod źródłowy Platformy Hurtowej, za wyjątkiem przypadków dozwolonych przepisami bezwzględnie wiążącego prawa.
    3. Znaki handlowe Usługodawcy oraz podmiotów trzecich powinny być używane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1. Umowy zawierane poprzez Platformę Hurtową zawierane są w języku polskim oraz zgodnie z prawem polskim.
    2. Zmiana Regulaminu:
      1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.
      2. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. umowa o korzystanie z Konta) zmieniony Regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu Cywilnego, to jest Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 15 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.
      3. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorców/Klientów przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
    3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
    4. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą a Klientem/Usługobiorcą zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.

REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ Przedświąteczny Kalendarz 2021” Sprawdź tutaj.